De coronacrisis heeft op allerlei manieren invloed op de zorg- en welzijnssector. Maar wat doet deze crisis met het imago van de sector als werkgever? Om dat uit te zoeken heeft Motivaction,
in opdracht van RegioPlus, een onderzoek uitgevoerd onder de Nederlandse bevolking en jongeren in het bijzonder. De uitkomsten hiervan delen we graag met jullie.Uitkomsten onderzoek
Het onderzoek dat gedaan is, geeft antwoord op de volgende vragen:
in opdracht van RegioPlus, een onderzoek uitgevoerd onder de Nederlandse bevolking en jongeren in het bijzonder. De uitkomsten hiervan delen we graag met jullie.Uitkomsten onderzoek
Het onderzoek dat gedaan is, geeft antwoord op de volgende vragen:
- Wat is op dit moment het imago van leren en werken in zorg en welzijn?
- Wat is de invloed van de coronacrisis op het beeld van leren en werken in zorg en welzijn?
- Wat zijn de beweegredenen om in de huidige situatie te kiezen voor leren en/of werken in zorg en welzijn?
De uitkomsten geven inzicht in het huidige imago van leren en werken in de zorg en welzijn en de invloed van de coronacrisis hierop. Met de resultaten kunnen we bepalen of er bijstelling nodig is van de arbeidsmarktstrategie die nu gevoerd wordt.