Gezocht: Operationeel Manager

Weet jij met jouw organisatietalent processen in goede banen te leiden? En vind je het bovendien leuk in een klein team te werken met hoog opgeleide professionals? Wie weet zijn wij een match! Wij zijn op zoek naar een operationeel manager voor 24 uur per week. Jouw opdracht? Voorzien in een optimaal werkklimaat waarin zaken op rolletjes lopen en iedereen floreert. Je ondersteunt de directeur op het gebied van bedrijfsvoering, planning & control, processen en intern beleid. Je bent samen met de directeur een belangrijke schakel in de gewenste professionalisering en doorontwikkeling van onze organisatie.

Meer informatie

Wat ga je doen?

We zijn op zoek naar een flexibel en mensgericht organisatietalent die de juiste input weet op te halen en met deze input tot concrete voorstellen weet te komen, die je vervolgens met een strakke planning tot uitvoer weet te brengen. Door jouw heldere communicatie zorg je ervoor dat het duidelijk is wat het plan, planning en het einddoel is. Je hebt overtuigingskracht, natuurlijk overwicht en empathisch vermogen. Zo weet je met energie en enthousiasme de juiste aansluiting te organiseren.

Je weet als geen ander wat mensen beweegt. Je weet structuur en overzicht aan te brengen en voorkomt losse eindjes. Je bent oprecht geïnteresseerd, kunt goed luisteren en weet mensen te motiveren. Je bent hands on, maar weet strategisch en overstijgend mee te denken. In je operationele werkzaamheden word je ondersteund door de projectondersteuner. Je voorziet in managementrapportages en doet voorstellen aan de directeur.

Naast bovenstaande werkzaamheden heb je een belangrijke rol in het ontwikkelen van beleid omtrent interne zaken en het professionaliseren van diverse processen. Denk hierbij aan het inbedden van het jaarplanproces, komen tot een beleid omtrent de functionerings-/beoordelingsgesprekken en het formaliseren van een onboardingproces en diverse zaken op het gebied van intern beleid. Je doet hiervoor voorstellen aan de directeur aan wie je tevens verantwoording aflegt.

 

Wat breng je mee?
  • Je beschikt over WO werk- en denkniveau (of HBO aangevuld met management opleidingen)
  • Je hebt management ervaring en hebt affiniteit of ervaring met zorg en welzijn, bij voorkeur in een klein team.
  • Je bent empathisch en weet makkelijk contact te maken.
  • Je hebt sterke communicatieve en sociale vaardigheden.
  • Je bent zowel proces- als mensgericht en bent organisatiesensitief. Je weet zaken met humor en luchtigheid bespreekbaar te maken en gaat ‘lastige’ kwesties niet uit de weg.
  • Je weet het overzicht te houden, kansen te herkennen en verbinding en samenhang te stimuleren.
  • Je weet een prettig werkklimaat te borgen met ruimte voor ontwikkeling, transparantie, professionaliteit en humor.
  • Je snapt de balans tussen zakelijkheid en mensgerichtheid.
Wat bieden wij?

Er is ruimte voor ondernemerschap, eigen initiatief en verantwoordelijkheid in een uitdagende werkomgeving. We bieden uitstekende arbeidsvoorwaarden, deelname aan een pensioenfonds en collectieve verzekering en een 13e maand. Daarnaast is er een opleidingsbudget en krijg je een laptop en telefoon. Ook kan je gratis gebruik maken van online trainingen via GoodHabitz. We bieden je een jaarcontract met intentie tot een vaste aanstelling. ZWconnect volgt voor salariëring en arbeidsvoorwaarden de Cao Ziekenhuizen. Deze functie is ingeschaald in FWG 60/65 van de Cao-ziekenhuizen (€ 3.850 – € 5.801) op basis van 36 uur per week. Inschaling is afhankelijk van de relevante kennis, opleiding en ervaring die jij meeneemt.

Het betreft een functie voor 24 uur per week, waarbij je voornamelijk op kantoor werkzaam bent. Jouw werkdagen zijn zo veel mogelijk afgestemd op de aanwezigheid van het team: maandag, dinsdag en donderdag.

We vinden diversiteit erg belangrijk en werken graag aan een sfeer waarin iedereen zich thuis voelt. We zijn daarom op zoek naar mensen (m/v/x) met een diversiteit aan achtergronden en ervaringen om samen een krachtig team te kunnen vormen.

Over ZWconnect

ZWconnect is een regionale werkgeversorganisatie die een sterk netwerk biedt gericht op kennisuitwisseling en samenwerking op het gebied van arbeidsmarktvraagstukken in zorg en welzijn. De afgelopen jaren is onze organisatie gegroeid, waardoor we terecht komen in een nieuwe fase van ontwikkeling. Onze ambitie is om er samen met de werkgevers voor te zorgen dat de kwantiteit en kwaliteit van zorg en welzijn worden gewaarborgd. Door gezamenlijk arbeidsmarktvraagstukken aan te pakken en de sector aantrekkelijk(er) en interessant(er) te maken voor (toekomstige) zorg- en welzijnsprofessionals. Hier werken wij hard aan met onze leden (zorg en welzijnsorganisaties), onderwijs en andere stakeholders. ZWconnect is gevestigd in Zoetermeer en bestaat uit een team van gedreven professionals. Zij voeren programma’s uit die gericht zijn op het meer, beter en anders benutten van het arbeidspotentieel. Met deze programma’s biedt ZWconnect naast het netwerk ook praktische tools om de uitdagingen op de arbeidsmarkt aan te pakken. ZWconnect is onderdeel van het landelijke samenwerkingsverband RegioPlus die de krachten van alle 12 regionale werkgeversorganisaties bundelt.

 

Procedure

Ben jij degene die wij zoeken?! We ontvangen graag vóór 13 december 2022 je cv en motivatie. Wil je eerst meer weten over de functie? Neem hiervoor contact op met Coralie Elmont, via 06-82739970 of coralie@zw-connect.nl. Start is zo spoedig mogelijk.

Een assessment kan onderdeel uitmaken van de selectieprocedure.

Nieuws

Even voorstellen…


Onze nieuwe projectleider Instroom Elize Benard stelt zich graag aan je voor.

Minister Helder brengt werkbezoek aan het Centrum voor Innovatief Vakmanschap


Het doel was om te laten zien wat er allemaal kan en gebeurt in de regio op het gebied van zorgtechnologie en -innovatie.

Gezocht: Operationeel Manager


Weet jij met jouw organisatietalent processen in goede banen te leiden?

Blijf op de hoogte!

Meld je aan voor onze e-mail nieuwsbrief

Naam:*
Toestemming*