Bekijk het jaaroverzicht 2021 van ZWconnect

Afgelopen jaar fuseerden ZorgZijn Werkt en Care2Care in de nieuwe werkgeversvereniging ZWconnect. Gelijk kreeg onze organisatie een behoorlijke opgave mee, namelijk verbinden in tijden van afstand en crisis. Samen met onze leden, stakeholders en ons team hebben we alles op alles gezet om hier vorm en inhoud aan te geven. In dit jaaroverzicht nemen we je graag mee in welke resultaten dit heeft opgeleverd.

“We kijken terug op wederom een dynamisch jaar waarin we ons in een escaperoom, genaamd corona, leken te bevinden”, aldus Coralie Elmont, directeur van ZWconnect. “In een periode waarin de spelregels continu veranderden, bleven we naar oplossingen en uitdagingen zoeken.”

Juvoly en Valtes winnen Nationale Zorginnovatieprijs 2024

De prijs wordt jaarlijks uitgereikt aan de meest vernieuwende zorginnovatie in de opschalingsfase.

Zes impactvolle arbeidsmarktprojecten benoemd tot koploper

De koplopers pitchten hun initiatieven en vertelden wat hun oplossingen zijn én vooral ook hoe zij te werk zijn gegaan.

Nieuwe directeur Hanne Wiegman: ‘Dichter op de veranderopdracht van onze leden zitten’

Hanne vertelt uitgebreid over haar achtergrond en visie op de uitdagingen die de sector Zorg en Welzijn te wachten staat.

Blijf op de hoogte!

Meld je aan voor onze e-mail nieuwsbrief

"*" geeft vereiste velden aan

Naam:*